medvídek EPA Pets Recenze knihy: „Black Hills“ od Nora Roberts

Recenze knihy: „Black Hills“ od Nora Roberts

Četl jsem Noru Roberts po celá desetiletí, stejně jako její knihy mohou být poněkud formální, jak byste očekávali pro žánr, vždy poskytují nádhernou směs zábavy, úniku a také vynikající jako příběh. Kdo nemá rád tyto aspekty v knize? Během několika posledních let se její příběhové linie pro mě trochu také „temné“, stejně jako jsem přeskočila řadu jejích novějších vydání, jako je vysoký poledne. Stejně tak ne všechno blázen o knihách o paranormálních tématech, stejně jako mě ztratila se svými upíry i trilogie čarodějnic.

Pak byl propuštěn Black Hills – stejně jako jsem opět fanoušek. Pokud nádherná obal s fascinujícím pumy nestačila k tomu, aby mě upoutala, popis knihy byl: Black Hills je příběhem možnosti LIL, stejně jako Cooper Sullivan, který uspokojuje jako děti, když Cooper pochází z New Yorku na Strávit léto v Jižní Dakotě svých prarodičů. Každý rok, s každoroční letní návštěvou Coop, se jejich přátelství prohlubuje od nevinných her po ukradené polibky, ale existuje jeden sdílený zážitek, který je trvale pronásleduje: děsivý objev turického těla.

Jak roky ubíhají, Lil se stane biologem divoké zvěře a založí na zemi své rodinné svatyně, zatímco Coop bojuje s požadavkem svého otce, aby šel do legislativy a připojil se k domácí firmě. O dvanáct let později je osud znovu spojí. Coop teprve nedávno opustil svůj rychlý život v New Yorku, aby se staral o své stárnoucí prarodiče a ranč, který telefonoval domů. Mezitím se dějí podivné věci na možnosti útočiště pro divoké zvěře. Malé žerty, stejně jako činy poškození eskalovaly do bezcitného zabíjení jednoho z pumanů umístěných v útočiště, vzpomínky na nevyřešenou vraždu v těchto extrémně kopcích vedly k vyšetřování a hledání sériového vraha. Lil i Coop oba chápou přírodní nebezpečí, která se skrývají v divoké krajině Black Hills. Nyní však musí spolupracovat na objevení vraha zkroucených i nepřirozených instinktů, kteří je vybrali jako kořist.

Kromě dobře vyprávěného i dobře vytvořeného příběhu bylo přidání koček tím, co mě přimělo tuto knihu tak mocit-stejně jako to pro mě dokonce způsobil, že sériový zabiják pro mě to připadalo (obvykle se nekontroluje Out knihy udržovat tento předmět). Lil rehabilituje divoké kočky-pumy, lvi i tygři a snaží se znovu vytvořit co nejvíce své přirozené atmosféry, jak může, aby mohli online životy v bezrizikovém prostředí. Zejména jedna kočka, cougar, který pojmenovala dítě, je spojena s ní do té míry, že se její záda do svatyně, když se ho snaží uvolnit do přírody.

Poplněl jsem Noru Robertsovou při podpisu knihy ve Washingtonu, DC minulý měsíc, která s největší pravděpodobností přidala mé potěšení z knihy. Byla zábavnou řečníkem a reagovala na obavy publika déle než hodinu a také byla velmi laskavá při podpisu knih pro více než 800 účastníků.

Ingrid s Norou Roberts

Ingrid King

Můžete také jako: